Goldspot

Welkom op de blog van Rob van Essen. Betsie maakte mooie quilts en aquarellen en begin 2005 wilde ik die graag aan anderen laten zien. Op 18 juni 2005 stierf ze. Op deze plaats houd ik haar herinnering levend en zoek ik woorden voor nieuw geluk. Het leven zit vreeemd in elkaar...

My Photo
Name:
Location: Delft, Netherlands

Ik werkte als predikant in de grote steden en ben Chaplain van de Nederlandse Lucas Orde.

Wednesday, November 16, 2005

Lizzy Norah Ivy - welcome in this world!

Op zondagmorgen 13 november ging de telefoon om 6.25 uur. Zoon Maarten met de lang verwachte mededeling: u hebt een kleindochter. Gefeliciteerd, zeg ik. We wisselen wat uit over de toestand van Marieke en kind en dan vraag ik naar de naam. Als ik heb opgehangen moet ik diep van binnen uit huilen. Lizzy is haar eerste naam: genoemd naar mijn soulsister. Als ik een paar uur later in de kerk vertel van haar geboorte, merk ik dat velen in de vreugde delen. Grote vreugde bij mij, terwijl het verdriet zich lijkt te verdiepen. Wat zag mijn Lizzy naar de komst van dit kind uit en wat zou ze apetrots geweest zijn met deze Lizzy Norah Ivy. Op zondagmiddag houd ik Norah (roepnaam) zelf in mijn armen en ik mis Betsie meer dan ooit. Kom op, kleine Norah, wees mijn kleine trooster! Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home