Goldspot

Welkom op de blog van Rob van Essen. Betsie maakte mooie quilts en aquarellen en begin 2005 wilde ik die graag aan anderen laten zien. Op 18 juni 2005 stierf ze. Op deze plaats houd ik haar herinnering levend en zoek ik woorden voor nieuw geluk. Het leven zit vreeemd in elkaar...

My Photo
Name:
Location: Delft, Netherlands

Ik werkte als predikant in de grote steden en ben Chaplain van de Nederlandse Lucas Orde.

Tuesday, November 21, 2006

Ben ik dat?

Norah Lizzy werd deze maand al weer een jaar. In de nieuwe flat van Maarten en Marieke kijkt ze even in de spiegel en ziet een meisje dat onderzoekend naar haar kijkt.
Over een tijdje zal ze misschien wel kritisch naar zichzelf kijken: 'Zie ik er wel leuk uit? Staat dat bloesje niet gek?' Lieve Norah, wat er ook gebeurt, je bent een mooi mensje! Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home